[offering]

کلیپ انگیزشی – شک رو بکش

سه شنبه 1 تیر 1395 مهندس امیر مهدی اسلامی دسته ها

کلیپ انگیزشی – شک رو بکش

کلیپ انگیزشی – شک رو بکش

سه راه حل کاربردی برای مقابله با استرس های زندگی

1- هرگز عادت به بازگو کردن مشکلات خود نزد همه نکنید. بازگو کردن مشکلات وزن آن ها را زیاد می کند.

2- فقط به زمان حال فکر کنید گذشته‌تان و آینده‌تان را خیلی جدی نگیرید . گذشته تمام شده است و آینده هنوز نیامده است.

3- به خودتان استراحت بدهید استراحت های روزانه مانند خواب روزانه ، فیلم دیدن و استراحت های هفتگی مانند وقت گذراندن با دوستان و خانواده در آخر هفته ها و استراحت های ماهانه یا سالانه مانند مسافرت.

در حالت های روانی مختلف چه بخوریم؟

1- غمگین هستید؟
غذاهایی که دارای امگا3 و ویتامین D هستند مثل : تخم بزرگ (بذر کتان) و ماهی های چرب مثل قزل آلا بخورید.

2- در سختی هستید؟
غذاهایی غنی از ویتامین C مثل : گوجه فرنگی، آناناس، توت فرنگی، کیوی، فلفل سبز و کلم میل کنید.

3- استرس دارید؟
غذاهایی غنی از ویتامین های گروه B مثل قزل آلا یا میگو یا یک کاسه بزرگ ماست کم چرب بخورید.

4- عصبانی هستید؟
غذاهای پتاسیم دار مثل: موز، آووکادو، ذرت، سیب زمینی و لوبیا سفید بخورید.

5- بیخوابی به سرتان زده است؟
غذاهای غنی از منیزیم مثل نخود، عدس، جو دوسر، تخم کدو و اسفناج میل کنید.

مشاهده برچسب ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تنبلی می کنی؟ انگیزه نداری؟ کانال "انگیزشی کنکور کمک" شارژت می کنه!حتما عضو میشم!